Ми працюємо:
Пн-Пт 09.00-19.00
Сб 10.00-15.00
(098)527-36-57
(099)257-36-57
(093)087-65-15

Низькопрофільні шини

Погляд в історію

Вважається, що першу, наповнену повітрям шину, винайшов J.b.Dunlop в1888 р. З того часу їх виробництво пережило процес бурхливого розвитку. З поступовим, але повсюдним поширенням збільшилися і вимоги до їх надійності і функціональності. Великих змін зазнала форма: якщо раніше вузькі покришки були, власне, накачаними шлангами, то поступово вони були замінені так званими кульовими шинами, які і стали прообразом сьогоднішніх низькопрофільних шин. Одночасно конструктори працювали над розробкою і розвитком малюнків блоків, використанням всіляких матеріалів і вдосконаленням технології виробництва. Не дивно, адже до шин пред′являються все більші і більші вимоги. Сучасне автовзуття повинне гарантувати прекрасну стійкість при їзді, точність напряму, комфорт при русі, здібність до відмінного гальмування на мокрій дорозі, захист проти аквапланерування, тривалу працездатність, непримхливість в обслуговуванні. Не потрібно бути великим фахівцем, щоб зрозуміти, що ці побажання просто суперечать один одному. А значить, найкращим виходом з ситуації є пошук розумного компромісу.

З конструкторської точки зору, сьогодні доцільнішим є використання радіальних шин. Продукція цього типа з′явилася вже в кінці сорокових років минулого століття, проте на її впровадження в життя пішло майже двадцять років. Виробництво діагональних шини стало різко знижуватися в сімдесятих роках, а подекуди навіть пізніше.

Згідно максимальної швидкості автомобіля, для якого шини були сконструйовані, для них встановлюються швидкісні категорії. Відношення висоти до ширини, помножене на 100, - називається профільним числом шини. Існує визначення, згідно з яким, низькопрофільною є шина, величина профільного числа якої менша, ніж 80. Тобто, з точки зору шин для легкових автомобілів, до цієї категорії можна було б віднести практично всю продукцію, що продається. Проте в більшості випадків під низькопрофільними шинами все ж маються на увазі профільні числа від 30 до 60.

Низькопрофільні шини були розроблені відразу ж після появи радіальних шин як таких. Радіальні шини, у відмінність діагональних побратимів, володіли низькою щільністю боковини, що погіршувало їх експлуатаційні характеристики при русі. У першій фазі вдосконалення новинки проблема щільності боковини була вирішена шляхом підвищення тиску в шині. Пізніше прийшли до того, що такого ж результату можна добитися зменшенням профілю шини. Підвищення бічної щільності шин було досягнуте також використанням спеціально розробленого корду з синтетичних волокон, які відрізнялися більшою надійністю.